סניף ראשי: דרך מנחם בגין 92, תל אביב | מעבדה: המסגר 70, תל אביב

סניף ראשי ומעבדה: דרך מנחם בגין 92, תל אביב

סניף ראשי: מנחם בגין 92, ת"א
מעבדה: המסגר 70, ת"א

קורקינט חשמלי 36 וולט

הפופולאריות והביקוש לקורקינטים חשמליים, הולכים וגדלים ברבות השנים, כאשר, יותר ויותר אנשים מגלים את הנוחות הטמונה בשימוש באותם הקורקינטים.
כמובן, שבכדי לבחור בתבונה את אותו הקורקינט, חשוב לשים דגש על כל אותם הפרמטרים, אשר ישפיעו על בחירת המוצר הטוב ביותר.
כאשר, אחד הפרמטרים המרכזיים עליהם חשוב לשים דגש בהליך בחירת קורקינט חשמלי נוגע לנושא של המנוע והסוללה.

מה חשוב לדעת על מערכת החשמל של קורקינט חשמלי?

ראשית כל, בישראל יש חוק שעל פיו, המנוע של הקורקינטים החשמליים מוגבל ל-250 וואט – והמהירות הינה מוגבלת ל-25 קמ"ש.
מהסיבה הזאת, חשוב לשים דגש משמעותי על ביצועי הסוללה של הקורקינט – יש לוודא שמדובר בסוללה באיכות גבוהה – מה שיבטיח שזמן ההטענה הנדרש הינו קצר יותר, שטווח הרכיבה המקסימאלי הינו גדול יחסית וכיוצא בזה..
בנוסף, ההמלצה היא להתמקד ב-3 הפרמטרים אשר משפיעים על טיבה של מערכת ההנעה והם: וואט  – נתון המעיד על הספק המערכת, אמפר – נתון אשר מעיד על הקיבולת של הסוללה ווולט – שהוא למעשה מתח העבודה של המערכת.
ככלל, ברוב המקרים, הספק הסוללה הנפוץ ביותר בקורקינט יהיה קורקינט חשמלי 36 וולט – כאשר, האמפר יכול להשתנות ויש לקחת בחשבון, שככל שהאמפר הינו גבוה יותר הטווח של אותו קורקינט חשמלי יהיה גבוה יותר.

קורקינט חשמלי 36 וולט
קורקינט חשמלי 36 וולט
קורקינט חשמלי 36v
קורקינט חשמלי 36v

קורקינט חשמלי 36 וולט – זמן טעינה

יש לקחת בחשבון, שככל שקיבולת הסלולה הינה גבוהה יותר, זמן הטעינה של אותו קורקינט חשמלי יהיה ארוך יותר.
אם ההחלטה היא לבחור באותו קורקינט חשמלי 36v עם נתון של 10 אמפר – אזי זמן הטעינה יהיה בערך 5 שעות – במידה והמטען הנבחר יספק 2 אמפר לשעה.
בכדי ליהנות מזן הטעינה הקצר ביותר, קיימת חשיבות גבוהה לעשות שימוש במטען מקורי – אשר מסופק על ידי היצרן, אשר גם אותו יש לבחור בקפידה.

תוספות מיוחדות

כמובן, שמלבד העובדה שאם מעוניינים לבחור באותו קורקינט חשמלי 36v ואולי גם ההעדפה למותג מסוים, קיימת חשיבות גבוהה לשים דגש על עוד שורה של פרמטרים אשר יכולים להשפיע על הבחירה ואחד מהם, נוגע לנושא של התוספות.
קורקינט יכול לכלול לא מעט תוספות מיוחדות אשר ישדרגו את חוויית השימוש בו ובין היתר: צג דיגיטלי – אשר יכול להציג את מהירות הנסיעה ומצב הסוללה. חיבור לאפליקציה ייעודית – המאפשרת בקרה וגישה לנתונים רלוונטיים שונים. תאורה מובנית, משטח עמידה שהינו מתחלף ועוד.. ועוד..

כאמור, ידע מהווה ככוח וככל שתאספו יותר מידע לגבי אותו קורקינט חשמלי 36 וולט, כך תעלו את הסיכויים לבצע בסופו של דבר את הבחירה האופטימאלית באותו קורקינט.
כמובן, שאם אתם מרגישים שחסר לכם מידע בנושא או שאתם לא בטוחים לגבי הבחירה,  תוכלו לפנות ולקבל ייעוץ מאיש מקצוע, אשר יוכל לכוון אתכם לעבר הבחירה הנכונה.