סניף ראשי: דרך מנחם בגין 92, תל אביב | מעבדה: המסגר 70, תל אביב

סניף ראשי ומעבדה: דרך מנחם בגין 92, תל אביב

סניף ראשי: מנחם בגין 92, ת"א
מעבדה: המסגר 70, ת"א

אודות

CityRunner הינו מותג תחבורה חשמלית קלה.

מטרתנו העיקרית היא להוות בית חם לציבור הרוכבים אשר יספק את כל צרכיהם, החל מדגמי קורקינטים חשמליים איכותיים ובטיחותיים בעלי מפרט מתאים לכלל הצרכים השונים של קהילת הרוכבים, תמיכה ופעילות למען בניית תשתיות מתאימות ובטיחותיות לרוכבים וכלה בהדרכה לרכיבה נכונה ובטיחותית.

החזון שלנו הוא לספק לכם פתרון לבעיית ההתניידות בתוך העיר ומחוצה לה. התחבורה הציבורית המסורבלת, הכבישים הפקוקים והלחץ התמידי שכולנו נמצאים בו, מהווה בעיה כואבת כבר עשרות שנים. CityRunner מציעה אלטרנטיבת תחבורה נוחה וחדשנית המשלבת כלים מהנים לרכיבה, קלי משקל ומעוצבים, הכל תוך כדי עלויות תחזוקה מינימליות, חיסכון בדלק ובהימנעות מפגיעה באיכות הסביבה והכי חשוב להיות ניידים ועצמאיים תמיד.

CityRunner מציעה מספר דגמים שונים של קורקינטים חשמליים המתאימים לכלל הצרכים של ציבור הרוכבים ובמגוון מחירים בהתאם לצרכים המשתנים.

CityRunner מספקת לכם תחת קורת גג אחת את כל הגדלים, הסוגים, הצבעים והמשקלים של קורקינטים חשמליים איכותיים והכל במחירים הכי תחרותיים שאפשר. אצלנו השירות והבטיחות מעל הכל!

באישור מכון התקנים

CityRunner הבינה שכל אחד והכלי המתאים לו ולכן העמדנו לכם מגוון כלים המתאימים לכולם. כל הכלים שלנו עברו בדיקות מקיפות, ואושרו ע"י מכון התקנים. צרו איתנו קשר ובואו אלינו לנסיעת מבחן ולקבלת ייעוץ מקצועי לגבי הכלי המתאים ביותר לכם. אגב, גם אם תכנסו לכוס קפה ורק להצטלם בחנות המגניבה שלנו נקבל אתכם בזרועות פתוחות.