סניף ראשי: דרך מנחם בגין 92, תל אביב | מעבדה: המסגר 70, תל אביב

סניף ראשי ומעבדה: דרך מנחם בגין 92, תל אביב

סניף ראשי: מנחם בגין 92, ת"א
מעבדה: המסגר 70, ת"א

תושבי גוש דן, נמאס לכם מהפקקים? יש פתרון

מניעים את הרכב בשבע בבוקר ומגיעים לעבודה לכל הפחות בשמונה וחצי? זו בעיה ממנה סובלים כל תושבי גוש דן. ריבוי כלי הרכב בכבישים יוצרים עומסי תנועה בשעות הבוקר ואחר הצהריים, עומסים שמשאירים את הנהגים מתוסכלים ועצבניים. אז מה עושים? הצטרפו למהפכה אודותיה נרחיב בכיתוב הבא

כך תגיעו ממקום למקום במהירות ויעילות

במקום לשבת בספה אחרי שעות העבודה, אתם נשארים לשבת בכיסא הנהג ומחכים שהתנועה תזרום וכך יום אחר יום ? התעוררו והתקדמו לכלי רכב ממונעים ויעילים שמאפשרים לכם לעקוף את הפקקים ולהגיע מיעד אחד לשני תוך זמן קצר משמעותית. אם עוד לא נחשפת לכלי הרכב הממונעים שפזורים ברחבי גוש דן ונמכרים בחנויות השונות, זה הזמן להכרות קצרה, נעים מאוד, קורקינט חשמלי.

קורקינטים חשמליים מאפשרים לכם להשיב לחייכם את איכות החיים שכה חסרה לכם. באמצעות הקורקינט תצליחו לחסוך את הפקקים ולהגיע במהירות ממקום למקום, תחסכו בעלויות הדלק, בעלויות הביטוח, ובעיקר בהיקף הסבלנות אותה אתם מבזבזים בכבישים.

קורקינט חשמלי 48v הוא בעל מהירות שמאפשרת נסיעה בכל אזור גוש דן אך במקביל הוא איכותי נוח ובטיחותי. משום איכותו יכול הקורקינט להגיע לכושר העמסה של עד 120 קילו כך שגם אם אתם בעלי משקל, אתם יכולים ליהנות מהנסיעה החלקה ואך להעמיס איתכם ציוד נוסף במידת הצורך ובהתאם למשקל המקסימלי.

קורקינט חשמלי

בכל הטענה יכול קורקינט חשמלי מומלץ להגיע למהירות של עד 75 ק"מ בשעה – בזמן פקקים אתם עוקפים את הממתינים וכשהם עוד צופרים בכבישים אתם כבר מרימים רגליים וצופים בחדשות או בסדרת הטלוויזיה האהובה עליכם.

קורקינטים איכותיים מתקפלים למידה בה אתם יכולים להכניס אותם לתא המטען של הרכב כך שאתם בקלות יכולים להתנייד איתו, הן בתחבורה ציבורית והן ברכבים אליהם אתם עולים. במעמד הרכישה בחנו האם קורקינט חשמלי מתקפל מתאים לתא המטען שלכם.

קורקינטים חשמליים

קחו בחשבון שאת הקורקינט אותו אתם רוכשים אתם צרכים להטעין ובשל מקרי התפוצצויות הסוללות והשריפות , חשוב שלא להתפשר על האיכות ולרכוש את הקורקינט האיכותי וזה שלא יעמיד אתכם ואת בני משפחותיכם בסכנה.

כמה עולה קורקינט חשמלי מקצועי

עלות קורקינט חשמלי למבוגרים משתנה בהתאמה מלאה לאיכות הקורקינט אותו אתם רוכשים. בכל מקרה בו אתם מחפשים קורקינט איכותי, קחו בחשבון שתיפרדו מכמה אלפי שקלים, אך החיסכון העתידי משמעותי באופן דרמטי מההשקעה העכשווית. היה ואתם מחפשים קורקינט קחו בחשון שאתם יכולים לרכוש קורקינט חשמלי יד 2, קורקינט מתצוגה וכמובן לחפש מבצעים על דגמים חדשים. יש לא מעט קורקינטים שנמכרים במחיר השקה כך שאם אתם מחפשים קורקינטים בתקופה זו, חפשו קורקינטים שנמכרים במחירי הכרות / השקה, כך תוכלו לחסוך בהוצאה ולזכות בכלי איכותי במחיר נמוך יותר לעיתים נמוך משמעותית.