סניף ראשי: דרך מנחם בגין 92, תל אביב | מעבדה: המסגר 70, תל אביב

סניף ראשי ומעבדה: דרך מנחם בגין 92, תל אביב

סניף ראשי: מנחם בגין 92, ת"א
מעבדה: המסגר 70, ת"א

טרייד אין קורקינט חשמלי

טרייד אין קורקינט חשמלי בסיטיראנר

עסקת טרייד אין קורקינט חשמלי

קורקינט חשמלי, כמו מוצרים רבים שנעשה בהם שימוש ממושך ויום יומי, מטבעו עלול לרדת בביצועיו עם הזמן ממגוון סיבות: שחיקת הסוללה כמו כל סוללת ליתיום המתבלה עם השימוש בה, שחיקה של חלקים מכניים, צמיגים, צירים, מנוע וכו'…
כמו שאנחנו מחליפים סמארטפון או אפילו רכב, כך גם מומלץ להתחדש אחת לתקופה בקורקינט חשמלי חדש על מנת לשפר את הביצועים ולהבטיח נסיעה נוחה ובטוחה, בעיקר אם משתמשים בקורקינט החשמלי ככלי הרכב העיקרי.

קורקינט חשמלי RUNNER-Z

מה היא עסקת טרייד אין על קורקינט חשמלי?!

בעסקת טרייד אין על קורקינט חשמלי ניתן להחזיר את הקורקינט החשמלי הישן (מכל חברה או כל דגם) ובתמורה לקבל זיכוי לטובת רכישה של קורקינט חשמלי חדש.
הזיכוי שניתן לקבל על הקורקינט החשמלי הישן תלוי מאוד במצבו, בגילו, המרחק שעבר, סוג ודגם הקורקינט החשמלי ועוד…

טרייד אין קורקינט חשמלי ב-CityRunner

אנחנו ב- CITYRUNNER מציעים זיכוי של עד 2,500 ש"ח על הקורקינט החשמלי הישן כך שניתן לעיתים להוסיף סכום קטן ולצאת עם קורקינט חשמלי חדש.
אגב, אנחנו מציעים למכירה גם קורקינטים חשמליים יד שנייה למכירה (כולל 3 חודשי אחריות יבואן) כחלק מעסקת טרייד אין על קורקינט חשמלי כך שאפשר להשיג עסקה מצוינת אצלנו.
הכלים שאנחנו מציעים כיד שנייה נמכרים אחרי הכשרה ובדיקה קפדנית במעבדה שלנו הכוללת חיזוקים מכניים, בדיקת סוללה, מנוע ובקר, צמיגים ומילוי אוויר, ניקיון הכלי מאבק, חול או כל לכלוך מצטבר, מטען מקורי ולעיתים גם אביזרים נלווים.
חשוב לציין כי קורקינט יד שניה שאנחנו מוכרים מגיע עם אחריות לשלושה חודשים!
 

טרייד אין קורקינט חשמלי משתלם ב-CityRunner

מוזמנות ומוזמנים להגיע אלינו לנסיעת מבחן בחנות הדגל שלנו ברחוב דרך בגין 92, תל אביב
בואו עם הקורקינט החשמלי הישן שלכם לעסקת טרייד אין קורקינט חשמלי משתלמת במיוחד וצאו לדרך עם אחד מהקורקינטים החשמליים שלנו.

אז אחרי שהבנתם איך זה עובד' איזה קורקינט הייתם בוחרים לטרייד אין?