סניף ראשי: דרך מנחם בגין 92, תל אביב | מעבדה: המסגר 70, תל אביב

סניף ראשי ומעבדה: דרך מנחם בגין 92, תל אביב

סניף ראשי: מנחם בגין 92, ת"א
מעבדה: המסגר 70, ת"א

איך תתאים לעצמך קורקינט חשמלי?

נכון, המבחר באמת מבלבל! יש כל כך הרבה סוגים של קורקינטים חשמליים בגדלים, משקלים, עיצובים ונתונים שונים.
 כשקונים כלי חדש שהוא ישמש ככלי רכב לכל דבר, כדאי לבחור את הכלי המתאים ביותר עבורך ולדעת איזה קורקינט חשמלי מומלץ עבורך.

ראשית, בדוק מה הצורך שלך?​

אמנם כולם רוצים להגיע מנקודה אחת (בד"כ הבית) לנקודה שנייה (עבודה, חברים, לימודים וכו…) במהירות ובבטיחות מקסימלית, אך לכל אחד יש את המגבלות שלו ואת הצרכים הספציפיים שלו.

השאלות שצריך לשאול את עצמך:

האם משקל הכלי משנה לי?

במידה וצריך לסחוב את הכלי במדרגות מקומה גבוהה או שנניח אתה מעדיף שלא לסחוב משקלים כבדים על מנת לא להעמיס על הגב, אתה צריך כלי שא שוקל הרבה.

האם אני מתכוון להשתמש בקורקינט החשמלי לנסיעות רחוקות או קצרות?

במקרה והשימוש בקורקינט החשמלי יהיה בעיקר בתוך העיר, מקום העבודה נמצא קרוב לבית וכולי, אפשר להסתפק בקורקינט בעל הטווח נסיעה קצר יותר – דבר שמאפשר שימוש בקורקינט זול וקל יותר.

מה התקציב שלי בשביל לרכב על קורקינט חשמלי עוצמתי?

הקורקינטים החשמליים בישראל  נמכרים בטווח מחירים רחב מאוד. חשוב לחשוב על היכולת הכלכלית ועל הסכום אותו אתה מוכן להוציא בעבור קורקינט חשמלי. ייתכן כי שימוש בקורקינט חשמלי עוצמתי יוזיל עבורך את עלויות ההתניידות באופן כללי מכיוון שקורקינט קונים פעם אחת, עלויות החשמל לטעינת הכלי זניחות, אין תשלום על דלק ולא קיימת חובה ביטוח כך שבסה"כ עלויות שימוש בקורקינט חשמלי יכולות לחסוך הרבה כסף במבט לטווח הארוך.

מהי רמת שחיקת הכלי?

גלגלים פניאומטיים (עם לחץ אוויר) אמנם נוחים יותר לרכיבה אך יש לקחת בחשבון כי קיים סיכוי גבוה לפנצ'רים – דבר אשר עלול לצרוך ממך לא מעט זמן. לכן מומלץ לבדוק חוות דעת על עמידות הכלים ועמידות הגלגלים של הדגם אותו ברצונך לרכוש ובמידה והחלטת ללכת בכל זאת על גלגלים פניאומטיים, מומלץ לבדוק את תהליך החלפת הגלגלים, ישנם קורקינטים חשמליים שתהליך זה לא פשוט ועולה לא מעט – דבר שמייקר את אחזקת הקורקינט החשמלי.

כמו כן, מומלץ לבדוק את עמידות הכידון של הקורקינט החשמלי, ישנם כידונים המתקפלים במרכזם ונשענים על בורג אחד בלבד אשר עלול להתנתק בזמן הרכיבה – מסוכן מאוד!

האם אני מעדיף לשבת או לעמוד בזמן הרכיבה?

במצב בו ואתה מתכנן נסיעות רחוקות אולי כדאי לשקול לקנות קורקינט חשמלי בעל מושב יציב ונוח. מושבים בקורקינטים חשמליים הופכים את הרכיבה לנוחה מאוד. קיימים סוגים רבים של מושבים וכדאי לבחון גם נושא זה. ברוב המקרים המושב הוא אופציונאלי כך שניתן להוציא אותו במידת הצורך.

עיצוב הקורקינט החשמלי וחווית השימוש בו

מומלץ לבדוק עד כמה אתה מתחבר לעיצוב של הכלי, עד כמה הוא נוח לתפעול, לקיפול, לנשיאה? האם חשוב לך שיהיו בקורקינט החשמלי שלך בולמי זעזועים? בלמים חזקים ובטיחותיים, גלגלי עזר לנשיאה ועד כמה החוויה הכללית בשימוש בכלי מדבר אליך.

אביזרים נלווים, בטיחות ופיצ'רים לקורקינט חשמלי עוצמתי

בדוק אילו אביזרים נלווים אתה מקבל ברכישת הכלי ובאילו אביזרים נלווים ניתן לאבזר את הכלי. האם הכלי מגיע עם אפליקציה ייחודית אשר באמצעותה ניתן לשלוט על הכלי? אם אתה מתכנן לרכוב בגשם אז יש לבדוק אם הקורקינט החשמלי עמיד במים וכוליי…

קורקינט חשמלי מומלץ
קורקינט חשמלי מומלץ

אוקיי, אני יודע מה הצורך שלי​

מעולה! עכשיו אתה יכול להתמקד בלחפש את הקורקינט החשמלי המתאים ביותר עבורך.

CityRunner מציעה 4 דגמים שונים של קורקינטים חשמליים

דגמי RUNNER הכוללים את דגמי RUNNER SPORT, RUNNER-X2, RUNNER-Z ו- 2-RUNNER מתאימים גם לנסיעות למרחקים ארוכים (25 עד 55 ק"מ בהטענה אחת), מאובזרים לרמה הסופית עם מושב, מראה, בולמי זעזועים איכותיית, בלמי דיסק, מעמד לטלפון, המספקים חווית רכיבה אדירה ועוצמתית. משקלם של דגמי RUNNER גבוה יותר והוא נע בין 15.5 ק"ג ל-22 ק"ג (כולל כל האביזרים) והם קורקינטים חשמליים אמינים מאוד.

הכל במחירים האטרקטיביים ביותר שתמצאו!

אז איזה Cityrunner מתאים לכם?