סניף ראשי: דרך מנחם בגין 92, תל אביב | מעבדה: המסגר 70, תל אביב

סניף ראשי ומעבדה: דרך מנחם בגין 92, תל אביב

סניף ראשי: מנחם בגין 92, ת"א
מעבדה: המסגר 70, ת"א

מה הבדלים בין קורקינט חשמלי קטן ל- קורקינט חשמלי גדול?

קורקינט חשמלי אמור להתאים בצורה האופטימאלית לרוכב. מהסיבה הזאת, עוד לפני שבוחרים קורקינט חשמלי, ההמלצה היא לנסות להבין ואף לדייק את מלוא הדרישות והצרכים הפרטניים מאותו קורקינט.
אם אתם יודעים מהן התכונות שחשובות לכם באותו הקורקינט כמו לדוגמא, תכונות הסוללה, מידות ומשקל הקורקינט וכיוצא בזה.. דבר זה יכול להקל עליכם את הבחירה.
לעומת זאת, אם אתם לא יכולים לתרגם את הצרכים שלכם מהקורקינט לתכונות ונתונים, ההמלצה היא לנסות ולהשיב על שאלות כגון: מהם המרחקים בהם אתם מעוניינים לנסוע מהקורקינט? האם אתם צריכים לשנע את הקורקינט ממקום למקום או להעלות אותו לדוגמא לרכבת? וכיוצא בזה.. כאשר, ככל שתענו על יותר שאלות שכאלו, כך תוכלו לדייק את הצרכים שלכם יותר.

קורקינטים גדולים – קווים לדמותם

יש לא מעט הבדלים בין קורקינטים חשמליים מסוגים שונים, כאשר, אחד ההבדלים הבולטים והמהותיים נוגע לנושא הגודל של הקורקינט.
כך לדוגמא, יהיו כאלו, אשר יעדיפו קורקינט חשמלי גדול ומסיבי יותר, אשר יכול לשמש אותם לנסיעות שטח או לנסיעות ארוכות יותר. קורקינט גדול אף יכול להגיע עם כיסא ועבור רבים, מדובר באלמנט אשר יתרום תרומה גדולה לנוחות השימוש בקורקינט. כמובן, שברכיבה על קורקינטים שהינם גדולים, פחות מרגישים את מהמורות הדרך וככלל, מדובר בקורקינטים שהינם יציבים יותר ולכן, הם יכולים גם להרגיש כבטיחותיים יותר.
חשוב לציין כי קורקינט חשמלי גדול הינו כמצופה, גם כבד יותר – כאשר, משקלו יכול גם להגיע לעד כ-30 קילוגרם – כך שלא יהיה פשוט לשנע אותם ממקום למקום.
כמובן, שכאשר בוחרים קורקינטים גדולים, חשוב לתכנן היכן לאחסן אותם והיכן לטעון אותם – יש לקחת בחשבון, שגם הסוללה של קורקינט שכזה תהיה לרוב גדולה וכבדה יותר.

קורקינט חשמלי גדול

קורקינטים קטנים – קווים לדמותם

בעוד שיש כאלו אשר יעדיפו קורקינט חשמלי גדול, רבים אחרים, דווקא ימצאו את עצמם תרים אחר קורקינט חשמלי קטן – ורצוי גם קל משקל.
קורקינט חשמלי קטן יכול להתאפיין במשקל קל במיוחד של עד 10 קילוגרם בלבד.
קורקינטים חשמליים קטנים יכולים להוות כבחירה האופטימאלית עבור כל מי שמעוניין להגיע איתם עד לתחבורה הציבורית (ובעיקר לרכבת). במקרים רבים, הקורקינטים הללו, יהיו גם מתקפלים, מה שיהפוך אותם לנוחים במיוחד לשינוע ולנשיאה. מעבר לכך, מחירם יהיה לרוב נמוך יותר בהשוואה לקורקינטים הגדולים.
יחד עם זאת, יש לקחת בחשבון שקורקינטים אלו, יוכלו להגיע למרחקים קטנים יותר – בהשוואה לקורקינטים הגדולים והמאסיביים יותר.

קורקינט חשמלי קטן

אפשרויות ביניים

כמובן, שלא הכול שחור או לבן וישנם גם קורקינטים חשמליים המוגדרים כבינוניים עד כ-14 קילוגרם – מה שיאפשר לעיתים, ליהנות מהיתרונות של כל אחד מהסוגים הקודמים.
בכל מקרה, בכדי לבחור את הגודל המתאים, ההמלצה היא להבין את מלוא הדרישות והצרכים ובהתבסס על כך, לבחור בקורקינט חשמלי במידות המתאימות.